Forsendelse & returnering

1. HVORNÅR BLIVER MIN ORDRE AFSENDT?

Vi tilstræber at sende alle ordrer, der er bekræftet inden kl. 13.00 (CET) samme dag. Ordrer afgivet efter dette vil blive afsendt den følgende hverdag. Se mere om levering og leveringstider her.

2. HVORNÅR OG HVORDAN KAN JEG BRUGE MIT SPORINGSNUMMER?

Så snart din ordre er afsendt, modtager du en forsendelsesbekræftelse med et sporingslink. Linket er aktivt, når fragtmanden har afhentet og scannet din forsendelse, hvorfor linket muligvis ikke virker i det øjeblik, du modtager det i forsendelsesbekræftelsen.

3. JEG MODTAKTE MIN ORDRE, MEN DEN ER ENTEN FEJL/BESKADET, UFULDSTÆNDIG ELLER INDEHOLDER ET FORKERT PRODUKT. HVORDAN KAN JEG FÅ REFUNDERING/BYTTE?

Kontakt venligst kundeservice, så snart du opdager, at din ordre ikke er som forventet. Du kan skrive til os på hallo@actsocial.dk. Hvis du har modtaget et beskadiget/defekt produkt, bedes du sende et billede til Kundeservice af beklædningen, der viser problemet og fremsende din kvittering og/eller online ordrenummer. Vi har brug for disse oplysninger før for at behandle din klage.

HVORNÅR FÅR JEG MIN REFUNDERING?

Når din returnering er modtaget, behandler vi den så hurtigt som muligt og inden for 2 hverdage. Når behandlingen er afsluttet, og tilbagebetalingen er udstedt, kan det tage op til 10 hverdage, før beløbet er på din konto, afhængigt af din bank eller kreditkortudsteder. Vi udsteder tilbagebetalingen i samme betalingsform, som oprindeligt blev brugt til købet, medmindre du udtrykkeligt har aftalt noget andet.

Materialer & pleje

1. MERE INFORMATION KOMMER SNART.

Størrelser

1. HVORDAN KENDER JEG MIN STØRRELSE?

På hver produktside vil du se Fit-beskrivelsen af stilen med mål på de forskellige størrelser. Hvis det er tilgængeligt, vil sektionen Detaljer vise modellens højde samt størrelsen af produkterne vist på billedet. Men du er også velkommen til at kontakte os for at få rådgivning om produkter og størrelser.